Handelsbetingelser

   

 

Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger  

MinMobilService ApS 

CVR-nr: 39384701

Adresse: Nørregade 22 A, st. tv.  

3300 Frederiksværk 

E-mailadresse: info@minmobilservice.dk

Telefonnummer: 6016 4682 

Shop: www.minmobilservice.dk  

Betaling  

Hos mobilcervice.dk kan du betale med VISA-dankort. Vi tager ikke kortgebyrer. 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.   

  

Fragt 

MinMobilService afsender varer samme dag på hverdage ved ordre afgivet inden klokken 12.00.  

Varer vil blive afsendt med Post Nord og leveringstiden er 3-5 hverdage.  

   

Fortrydelsesret   

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.   

  

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 

 

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del. 

  

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare. 

  

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@minmobilservice.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.  

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

 

 

Fortrydelse af en del af købet  
 
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.  

 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.  

 
Returnering  

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.  

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.  


Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for nogen vare som exempel :  Batterier, elektroniske enheder og komponenter.

 

Ingen fortrydelsesret 
Disse aftaler kan ikke fortrydes:  

 

Levering af ikke-finansielle ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes,  

 

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,  

  

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,  

  

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,   

   

Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos dig, som du udtrykkeligt har bedt om,  

  

Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på,   

 

Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,

 

Levering af digitalt indhold, f.eks. computerprogrammer, apps, spil, musik, film mv.,  

som ikke leveres fysisk på f.eks. CD eller DVD, hvis du forinden har accepteret at udførelsen sættes i gang og at din fortrydelsesret dermed mistes 

 

 

Varens stand, når du sender den retur 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.  

 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. 

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. 

  

Tilbagebetaling af købsbeløbet  

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.  

 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.  

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. 

  

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.  

 

Varen sendes til: 

Min Mobil Service 

Nørregade 22 A st. tv  

3300 Frederiksværk  

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. 

 
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

 

Reklamationsret  

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.  
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.  

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.  

  
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.   

 

Varen sendes til:  

Min Mobil Service 

Nørregade 22 A st. tv  

3300 Frederiksværk  

  

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. 

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.   

 

Persondatapolitik   

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: 

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.  

 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.   

 

Personoplysningerne registreres hos MinMobilService ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.   

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.  
 
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.   

Den dataansvarlige på minmobilservice.dk er MinMobilService ApS 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. 
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@minmobilservice.dk  

Klageadgang  

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os skriftlig på mail: info@minmobilservice.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:  

 

Center for Klageløsning  

Nævnenes Hus  

Toldboden 2  

8800 Viborg  

www.forbrug.dk 

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr    

  

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 05.05.2018 

  

Standardfortrydelsesformular  

/fortrydelsesformular/

 

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) 

 

Sendes til :

Minmobilservice.dk 

Adresse: Nørregade 22 A, st. tv.  

3300 Frederiksværk 

eller 

E-mail: info@minmobilservice.dk 

Tlf: 6016 4682 

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser eller til print her 

 

 

Bestilt/ Købt den: _______________________________     Modtaget den: 

 

 _______________________________

 

Sæt krys hvor der er relevant : 

 

På webshoppen:                                      

 

I Butikken:                                                

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________ 

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________ 

 

Kopi af original kvittering eller ordrebekræftelse skal vedhæftes med din klage  

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________ 

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir) 

 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
 

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.